søndag den 16. oktober 2011

Mit mest sårbare øjeblik...



Denne collage af Michael Jackson billeder har jeg haft i en del år. Så vidt jeg husker lavede jeg collagen da jeg var omkring 15 år. I de seneste par år har den stået på mit gamle værelse hjemme hos min Mor og Bonusfar, men da de flyttede, tog jeg billedet med hjem til mig selv. Jeg ved endnu ikke om det skal op og hænge på væggen, eller om jeg skal vente til jeg har fået min lejlighed solgt og fundet et nyt sted at bo. Indtil videre står det på gulvet, og jeg kigger på det hver eneste dag. Især i disse dage, hvor retssagen mod lægen Conrad Murry er i fuld gang 'over there'. Jeg følger med på nettet, og har masser af andre MJ fans, at snakke med hver eneste aften. Det fællesskab, som jeg har fundet hos andre fans, er noget som jeg skatter virkelig højt!

I fredags, hvor der ingen rettergang var, brugte jeg tid på at gøre rent, og selvfølgelig blev glasset på billederammen med min collage pudset ekstra meget. Så blev denne sang spillet i radioen -


 
 
- og jeg brød fuldstændig sammen. 

For jeg savner ham hver eneste dag....

Ingen kommentarer: