lørdag den 4. oktober 2014

Endelig weekend!

Jeg har simpelthen været så træt hele ugen, og har nærmest længtes efter weekend lige siden jeg vågnede mandag morgen. Så er ugen altså lang.

Den aften jeg skulle af sted til sangkor havde jeg egentlig mest lyst til at smide mig på sofaen og flade den hele aften, men af sted kom jeg - og det var helt fantastisk at være til sang. Vi har påbegyndt øvningen af endnu en julesang (hvilket jeg stadigvæk syntes er alt for tidligt) men hold nu op hvor er den smuk. Blev helt rørt af den, da korlederen afspillede den for os. I går aftes fandt jeg en indspilning af den på TDC play, udover den version jeg hørte til korsang, og sad faktisk og lyttede til den et par gange.Tænk, at sidde en fredag aften og lytte til julemusik!!! Nu har jeg fået den på hjernen. Sangen hedder 'I wish you christmas' og er komponeret af John Rutter. Han skriver de mest vidunderlige julesange. Sidste jul sang vi 'Candlelight Carol' og det var så smuk en sang at synge. Men det er og bliver altså alt for tidligt at komme i julestemning - uanset hvor smukke sangene er - det har ikke engang været efterårsferie!

Og a pro pro jul - hvor tidligt begynder du at købe julegaver? Brormand og Svigerinde er nemlig gået i gang, og det fik mig jo til at efterspørge ønskesedler (hvilket kom prompte fra Svigerinde), men hvor tidligt kan man gå i gang med at købe gaver? Jeg kan selvfølgelig godt se, at det er smart at fordele det over et par måneder, for så skal man ikke punge så meget ud i december, men man kan jo også spare lidt op i månederne op til december, og så først købe gaverne i december - så er der også julepynt og stads alle vegne! Det er da den perfekte stemning at købe julegaver i, er det ikke? Måske er der penge at spare ved at benytte sig af efterårstilbudene/udsalget. Hvad gør du?

Nå, nok om jul! Jeg følger med i 'Danmarks Næste TopModel' i denne sæson, ene og alene pga. Cristine. Jeg kender hende personligt, og havde det ikke været for hende, så ville jeg aldrig have set DNTM. Jeg har set et par afsnit (måske har jeg endda set en hel sæson) af 'Amarica's Next TopModel' med Tyra Banks, Miss J osv. Men jeg har ikke set DNTM før. Jeg har ikke Kanal4, så ser det på nettet, hvor det streames med en uges forsinkelse. Derfor har jeg endnu ikke set 'make-over'-dagen, men ud fra det der vises i teaseren, så skal det nok blive sjovt at se! Jeg glæder mig til at skulle følge med i denne sæson, og naturligvis hepper jeg på Cristine.

  

Ingen kommentarer: