onsdag den 29. august 2012

En form for mareridt?!

Jeg havde den underligste drøm i nat! Det begyndte i et kæmpe hus, hvor jeg delte lejlighed med min søster (tror jeg nok det var), og i samme bygning var der også et kollektiv. I hele huset var der to toiletter. Senere var jeg ude at køre sammen med Looney, og vi kunne slet ikke finde vej. Dog fandt vi nogle lykke-kalve (hvad end det er), som gik og græssede ved et musikhus. Udenfor sad der to alkoholikere, som var overbeviste om, at de havde set os før. Jeg genkendte dem overhovedet ikke! Pludselig befandt jeg mig inde i musikhuset, til audition på X-factor (shit altså), og Blachman lovpriset mit talent. "Hun vinder jo det hele. Det er krystal klart!" - og han havde ikke engang hørt mig synge ?! Det virkelig underlig var, at jeg så min egen og de andres reaktion udefra, altså som i en helt anden person! Og jeg var rystet! Meget mere end de andre. Jeg sad på en stol lige ved siden af Blachman, hvor der også var en håndfuld andre talenthungrende mennesker. Rummet var lille, og vi sad nærmest på rad og række langs den ene væg. En af dem stod og skulle til at synge for dommerpanelet, da Blachman gav sin mening til kende. Anne Linnet var der også. På et tidspunkt siger Blachman til mig "Du ser skide godt ud". I min drøm havde jeg sorte nylonstrømper på, en hvid nederdel med blomstermotiv (den som jeg lige har købt på udsalg i H&M IRL), en eller anden top og min gamle, beigefarvede habitjakke. Jeg skal ikke kunne sige om jeg rent faktisk så godt ud. I det øjeblik så jeg ikke mig selv via en helt anden person.



Jeg aner ikke hvad sådan en drøm betyder - og jeg tror heller ikke at jeg ønsker at vide det. Men det var sgu lidt skræmmende, at drømme om Blachman!

Jeg er dog ret vild med Blachman, og det er nærmest udelukkende pga. ham, at jeg ser x-factor!

Ingen kommentarer: