tirsdag den 16. september 2014

På udkig efter garn

Jeg var et smut forbi Brugsen sidst på eftermiddagen for at studere deres farveudvalg af garn. Jeg faldt over en turkis grøn, en fersken og en pudderfarvet lyserød. De har også en beige brun (eller kan den kaldes for skiden brun?), men jeg købte ingen af dem.
Jeg tænker at både den blå/pink og den hvid/mørke lilla kan være fine med turkis grønne, men den hvide/ mørke lilla kan måske også være fin med den pudderfarvede lyserøde. Jeg lagde en hvid og en lilla garnnøgle sammen med den lyserøde, og det så ikke værst ud. Jeg har dog også overvejet at få en gul farve ind i det, men jeg har ikke kunnet finde gult garn. Og der er ellers et meget bredt udvalg af garn i alverdens farver - men ingen gul.
Hvem havde lige set det komme, at jeg skulle blive så farvefikseret?!
På snarligt gensyn! 

Ingen kommentarer: