tirsdag den 15. marts 2011

Jeg ved nu, at der findes engle ;)

Jeg har ikke boet i min lejlighed i to måneder, så derfor var der tomt i køleskabet - altså virkeligt tomt! Jeg havde dog lidt forskelligt i mine skuffer, så søndag bagte jeg "fattigmandsboller".

Det var virkelig et indbydende syn, hva! Og jeg kunne sagtens være gået ned i Rema 1000 om søndagen, hvis altså der havde været økonomi til det (Fårking pis altså!).

Så var det, at der var en engel, som hørte min nød (jeg havde heller ingen kafffe! Christ altså).

Og så var jeg lige pludselig indhaver af et indbydende køleskab!

Altså, ja. Så er det at man skal huske, at sige tak for mad hver gang man har spist! (Også selvom du griner af mig, Looney!)

I alt det her ligger der selvfølgelig en dyb taknemlighed over, at et andet menneske har overskud til, at give mig en hel kasse med mad når jeg virkelig, virkelig sidder med skægget i postkassen og ser fåret ud. Så ved man, at der findes et ganske særligt menneske, som holder rigtig meget af en! Sådanne mennesker er guld værd!

Ingen kommentarer: