onsdag den 29. december 2010

Det finurlige hjørne - min nye blog.

Jeg har besluttet mig for, at starte på en frisk. Både som person men også som blogger. Du har sikkert stødt på mig mange steder i blogland under navnet Emma Lovise, og senest under navnet Mona (som altså ER mit rigtige navn). Jeg har indenfor de sidste par måneder skrevet lidt om, at jeg vil ændre livsstil og foretage andre store omvæltninger i mit liv. Jeg har døbt projektet 'Breaking Free'. Dette projekt indebærer også, at jeg starter på en en ny blog, hvor jeg kan fokuserer på det jeg egentlig vil med bloggin. Jeg føler mig kørt godt og grundig fast i de rammer, som jeg har sat for mine tidligere blogs, så derfor har jeg valgt, at starte på en frisk med kun én blog. Så kan jeg også få samling på tropperne så at sige. Men fortvivl ikke, der vil selvfølgelig være indlæg om Better og hans særheder, diverse celebrities vil stadigvæk få et kærligt ord med på vejen og Michael Jackson vil helt sikkert også blive nævnt. Ingen af mine tidligere blogs vil blive slettet, så du kan stadigvæk besøge dem og gå tilbage i arkiverne og læse mine gamle indlæg.

Jeg håber, at vi ses i blogland snarest!

Ingen kommentarer: