onsdag den 29. december 2010

Luna og Graceland.

 Da jeg var sammen med Looney lige før jul, var Looney meget betaget af månen fordi der havde været måneformørkelse om morgenen. Og månen kunne da også ses hele dagen (dog ikke i formørket tilstand), så da vi kørte hjem til Looney, forsøgte jeg at få et par billeder af Luna. Der kom dog et Bauhaus-varehus og Graceland i vejen, så jeg fik ikke noget særlig godt billede af den smukke Luna (mit mobil kamera er dog heller ikke særlig aften/nat-venligt).

 Jeg anede faktisk ikke, at byggeriet af Elvis' Graceland var påbegyndt, så jeg gjorde store øjne da vi kørte forbi dette enorme hus i udkanten af Randers. Jeg kommer ikke så tit på de kanter, så jeg spurgte lige så dumt 'Hvad fanden er det de bygger der?'. Det er så Graceland (og Luna titter frem lige til venstre for huset mellem stilladset). 

Næste gang jeg kommer forbi dette sted er Graceland nok bygget helt færdigt.

Ingen kommentarer: