tirsdag den 5. april 2011

Oh shit hvor kan tiden altså bare....forsvinde?

Jeg har min vante gang på AOF (igen igen), og livet på kontanthjælp er absolut ikke at foretrække! Min økonomi har også nået det absolutte nulpunkt (eller skal jeg sige 'minus-punkt'?), så der skal nu til at ske store omvæltninger i min hverdag. Men dagen i dag har dog sendt en pæn mængde solskin ind i mit liv, for jeg var til jobsamtale, og fik jobbet! Okay, jobsamtale og jobsamtale - det er nok så meget sagt; Jeg blev ringet op af stedet, (hvor jeg tidligere har gjort rent i weekenderne) den anden dag, og blev tilbudt et job som rengøringshjælp i hverdagene. Chefen sagde, at jeg skulle kigge forbi tirsdag, og så kunne vi snakke nærmere der. Så jobsamtale er nok så meget sagt. Men altså, JEG HAR FÅET ET JOB!!!

Jeg skal arbejde 8 timer om ugen, og det passer mig fint, for jeg er ikke helt ovenpå efter min arbejdsskade, som jeg altså stadigvæk kæmper med at få anerkendt etc etc., men 8 timer om ugen ved jeg, at jeg kan holde til. Jeg havde 20 timer om ugen hos tandlægen, da jeg arbejdede i Nordjylland, og det var passende. Jeg er også begyndt at genoptræne min ryg, fordi jeg gennem AOF kan komme i fitness center uden at det koster mig en klejne (og hvem siger lige nej til det?!). Så selvom nogle ting virker virkelig, virkelig nederen, så er der sgu også et par lyspunkter, og det er helt klart værd at fremhæve!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med jobbet! Solskin i mørket er altid velkommen

Mona sagde ...

Hejsa ilhja!
Tusind tak skal du ha! Solskin er altid velkommen!

Og til alle jer der har benyttet mine 'reaktioner' - Tak fordi I giver lidt respons ;)

Kram!