fredag den 22. april 2011

opfølgning på mit liv.

Hejsa! Og god Påske!

Det er vist på tide, at jeg giver jer en update på hvordan tingene står til her i min verden.
Min jobsituation er uændret - dog har jeg stadigvæk et rengøringsjob på nogle få timer om ugen. Ellers er jeg "aktiv" på AOF, hvor jeg bl.a. går i fitness center ca. to gange om ugen. Jeg har fået lagt et skåneprogram så jeg kan få genoptrænet min nakke/ryg etc. ganske langsomt. Og det går fremad og det gå meget, meget bedre med mine skavanker!
Det virkelig fantastiske forårsvejr har fået mig op af stolen og ud af døren, så nu traver jeg Randers tynd i en times tid ca. hver dag. Og det er altså skønt.
Min økonomiske situation er noget værre rod, hvilket har resulteret i at jeg har måtte leve af donationer i form af mad eller penge fra venner og familie hele april måned, samt skære en masse udgifter væk på min budget. Dette har medført at jeg 1)får færre tv-kanaler og 2)må undvære mit internet på ubestemt tid fra maj måned. Det sidste er jeg ret træt af, men sådan må det være. Jeg har sat et par ting til salg på min nyoprettede salgsblog, så vil du ikke bruge 5 minutter af din tid på at kigge rundt der?! Tak.
Min økonomi har også resulteret i, at jeg har måtte sætte min lejlighed til salg i en tid, hvor boligmarkedet er meget usikkert. Men den er sat til salg, så nu må jeg vente og se hvor lang tid der går, inden jeg skal finde en lejebolig og flytte. Jeg har dog en betingelse for en ny bolig, og det er at jeg må have Better hos mig. Min elskede lille kat kan jeg altså ikke leve uden! Han er så dejlig upåvirket af hele situationen, hvilket jeg sætter stor pris på i disse dage!

Jeg har opdaget en ting, som nok er ret positiv; Når man lever af pasta og ketchup i en hel måned så bliver man rigtig, rigtig gode venner med sin vægt! Og nej, jeg behøver absolut ikke at tabe mig, men det har jeg altså. Og så siger de kloge at man skal holde sig fra hvid pasta?!

Jeg har ikke fået læst blogs i meget, meget lang tid, og nu hvor jeg kommer til at leve uden internet så får jeg ikke rigtig opdateret på den front. Men jeg er her, og jeg håber at jeg meget, meget snart får internet igen, så jeg kan læse blogs, blogge noget mere og - nå ja - være på FB og Twitter ;) Jeg kan dog tjekke mails på AOF, så jeg kan stadigvæk svare på spørgsmål og andet - og selvfølgelig også holde mig opdateret med hvordan det går på min salgsblog. Du finder salgsbloggen ved at klikke på billedet i højre side.

Jeg håber I alle har det godt, og at I får nydt det virkelig gode vejr!
Kram, Mona

2 kommentarer:

Maiken sagde ...

kære mona

Jeg er ked af at høre hvordan det står til! Men jeg har godt kunne fornemme fare på færde, for du har jo bestemt ikke været så aktiv på nettet som du plejer.

Jeg håber at det snart vender for dig. Det er hårdt at være økonomisk påvirket på den måde...

knus

Mona sagde ...

Kære Maiken!
Tusind tak skal du ha! Det varmer rigtig meget!

Knus til dig også!