fredag den 29. april 2011

Påsken i billeder.

 Svigerinde havde endnu en "aflagt" orkide til mig ;)

 Brormand og jeg på vej op til de gamle.

 De gamles have - og det er så skønt at være derude nu! Sidst jeg så haven var den dækket af sne, og trist og kedelig!

 Indpakningspapir til et stort påskeæg (mit eneste denne Påske), og det smagte virkelig godt.

 Jeg brugte tre dage på at spise det! Og min mor hjalp til den første aften! 

 Da jeg skulle hjem, gik bussen i stykker lidt uden for Aabybro, og så måtte jeg gå ind til rutebilstationen, for jeg skulle altså til Aalborg og videre med tog. Men så fik jeg da lidt motion (og det skader jo som bekendt ikke).

På sådan en hellig mandag sker der absolut intet på Aabybro rutebilstation! Heldigvis kom jeg ikke til at vente alt for længe på en bus, så hjem kom jeg ;)

Ingen kommentarer: