torsdag den 9. juni 2011

Det var måske ikke helt gennemtænkt at sove med dynen.

Jeg skulle til kiropraktor i dag, men i stedet for at blive knækket på alle leder og kanter, fik jeg kranio sakral terapi (?) af massøren i dag, og jeg skal ellers lige love for, at der blev gået hårdt til værks! Jeg har måske ytret mig om hvor fantastisk sådan en omgang kranio sakral kan være, men jeg må nok ærligt indrømme, at der ikke blev tid til så meget kranio-behandling i dag. Jeg døjer med muskelspændinger i højre side af kæben, og fordi jeg har haft migræneanfald, ville massøren have fat i kæbemuskulaturen, og jeg skulle hilse og sige at det gøre pænt ondt!!! Så tog han fat i nakke, skuldre og skulderblade, og da ønskede jeg godt nok mest af alt, at jeg var taget til en times boksning eller sådan noget, for det var ren og skær pinsel at få bearbejdet alle myoserne!!! Da jeg kom hjem fik jeg lidt at spise, og så stod den ellers på ren afslapning foran kassen. Og den var Better naturligvis helt med på. Så der blev slappet af, og jeg forsvandt vist nok også ind i drømmeland, men hold.nu.kæft. hvor var der hedt i min lejlighed, da jeg vågnede igen. Hvad blev der lige af "lavere temperaturer på den anden side af regnvejret"?!? Men okay, jeg skulle nok ikke have puttet mig under dynen - den så bare så indbydende ud efter dagens mishandling...


Min dag startede meget mærkeligt. Som altid vågnede jeg før en vis herre fik sko på, og var vågen et par timer, indtil jeg atter faldt i søvn og så drømte jeg en forfærdelig masse om Min Mor, Brormand, Looney, Bonusfar, og lur mig om jeg så ikke også mødte det lækreste skår på denne side af ækvator i min drøm! Forestil dig hvor skuffet jeg blev, da jeg vågnede og det gik op for mig, at den mystiske drømmefyr ikke lige havde forladt drømmen sammen med mig. Han mindede lidt om Jude Law (og han ser bestemt ikke værst ud!), men der var noget andet over ham. Jeg kan bare ikke lige sætte ord på det. Men han var sååå nice!


Jeg kom for sent på arbejde (hvorfor får man en tid ved lægen 9.40 når man først bliver kaldt ind 9.55?! - jeg møder kl. 10), og fordi en eller anden idiot besluttede sig for at tabe en kæmpe stak tallerkner inde i restauranten i går aftes, havde jeg mere end rigeligt at se til. Der var glasskår over alt! Det var en totalt stresset formiddag, og jeg nåede kun næsten at blive færdig på arbejde, inden jeg skulle til kiropraktor. Virkelig flot altså.

Lige nu er vejret pragtfuldt i Randers, der er kaffe på kanden, og jeg er virkelig afslappet, så det vil jeg nyde. Jeg håber I alle møder smil på jeres vej!   

Ingen kommentarer: