søndag den 12. juni 2011

Om Le Mans, Naboens fest og alt for meget søvn!

Jeg må altså indrømme, at Motorsport er virkelig topnice i min verden! Jeg var faktisk så hooked på det igår, at jeg spurgte Looney om der var et site med Racer-dating (Der er jo Farmer-dating, forståes). Og nu lyder det nok lidt groft, men det giver mig sådan et kick, at se en af de der racerbiler styrte motherfucking vildt på banen! Le Mans har så leveret hele to Audi-styrt i denne omgang, og lige så vel som jeg er fascineret af at se et styrt, lige så imponeret er jeg over sikkerheden i bilen! Hvordan begge fører, af de styrtede Audi-biler, kunne komme ud ved egen hjælp og gå derfra (næsten) uden en skramme er mig en gåde! Hatten af for sikkerheden! (Og så må Audi no. 2 godt vinde hele lortet).

De smukke, unge mennesker, som bor i opgangen ved siden af, havde valgt, at bruge lørdag aften (og nat) på at holde fest. Og fred være med det. Jeg har også været ung engang (snøft). Men søde, kære unge mennesker, hvorfor skal jeg deltage i jeres fest, bare fordi I har rykket den ud på altanen kl. 2 om natten? Behøver jeg at skrive, at racerbilernes motorer blev overdøvet af naboens musik og skrål? Om jeg begriber hvorfor man skal larme sådan når man holder fest? Og så undre det mig, at de gamle hønisser, som bor lige klods op af, ikke brokkede sig en disse! Måske var de blevet advaret om at der skulle være fest?

Jeg var vågen til omkring kl. 2 i nat, og sov stort set til halv 11 her til formiddag (jeg var vist nok vågen omkring kl. 6 imorges). Jeg kunne bare ikke holde mig vågen hele natten, selvom jeg virkelig gerne ville have set alle 24 timer af Le Mans. På den anden side, så ved jeg jo godt, at jeg ikke kan holde mig vågen et helt døgn. Mit sove-gen vil bare ikke lade mig være vågen. Men det er også godt nok, for så kan jeg da få noget ud af dagen. Og jeg tror faktisk, at jeg vil gøre samtlige køkkenskabe rene i dag. Så er jeg da beskæftiget. Hvad skal du lave på denne søndag?

Ingen kommentarer: