mandag den 13. juni 2011

Jeg arger mig!

Sidste lørdag så jeg en pige gå rundt i en sort kjole med hvide svaler på. Og den var bare så hammerflot den kjole! Jeg overvejede om jeg skulle snige mig til at tage et billede af hendes kjole, eller om jeg skulle stoppe hende og spørge hvorfra hun havde sådan en fin kjole. Men jeg gjorde det ikke. Og nu arger det mig grænseløst, for nu kan jeg ikke få den kjole ud af hovedet!

Jeg har fundet en kjole på nettet, som kan minde lidt om den - men der er alt for meget print på kjolen på billedet. Er der nogen, som kan hjælpe mig, og som måske ved hvilken kjole jeg snakker om?

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Hej ! new yorker har en hel del af den slags - blev selv helt forelsket da jeg var i butikken pa strøget for nogle dage siden ;)

Mona sagde ...

UHHHH se nu skal jeg da vist lige på jagt!!! ;) Tusind tak, Tina!

Tina sagde ...

Velbekomme! Hvis jeg kunne bære sådan en kjole (uden at mine bryster får en virkelig underlig form, eller falder ned på maven) så havde jeg købt mig fattig i de fine svale-kjoler.. Åh de er smukke !