onsdag den 15. juni 2011

My favorite time of day!

Breakfast ;)

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Hej Mona

Tak for din besked. Kan dog sige, at jeg langt fra har den ide om at det er let at tabe sig eftersom at jeg har forsøgt at kæmpe imod det siden jeg var 12. Intet jeg har gjort har virket. Håber dog det at jeg kommer til nye omgivelser nu her kan hjælpe på det, da jeg på nogle punkter ikke har haft den mest støttende familie på det her punkt. Det gør tingene sværere, og man sidder forgæves med hænderne i skødet når der igen blot bliver serveret kartofler og frikadeller stegt i en omgang smør uden nogen form for salat til. Jeg har dog aldrig været den store frikadelle elsker (bortset fra min farfars!!! Ingen kan lave de samme som han gjorde :() så det er nu ikke det der har fyldt mest i min kostplan; men synes alligevel det giver et meget klart billede! Lige da min far kom hjem fra Afghanistan og havde tabt 25 kg, var de virkelige støttende osv. for min far ville jo gerne beholde vægten ... men, efterhånden kom de gamle vaner for dem igen, og min far har nu sin gamle kampvægt igen (hvilket er virkelig synd)
På det tidspunkt var jeg 14. Og selvfølgelig er jeg selv kommet med ideer og ønsker - mange gange... Også i dag. Nu er jeg trods alt så gammel at jeg kan se hvad man bestemt ikke burde spise så meget af.
Jeg ser undervægt som et ligeså stort problem som overvægt - selvom jeg må indrømme at hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok hellere være undervægtig... men det er nok fordi jeg er vant til alle de kg. Kender flere der siger jeg skal være glad for jeg ikke har de problemer som de har hvad angår undervægt. Tror i det hele taget at det kan måles til at være lige problematisk på nogle punkter.
... og ja, det med billederne er for alle :)

Knus,
Rikke