tirsdag den 9. august 2011

So nice!

De gamle lagde hus og have til, da min fødselsdag skulle fejres, og det var en super god dag!

 Jeg lavede en million (eller deromkring) grillspyd!

 Fødselsdagsbarnet (i min familie må og skal der absolut tages portrætbillede, når man sidder og spiser!)

 En fryd for øjet i det skønne, danske sommervejr!

 Jeg insisterede på, at vi fik kagekone til kaffen. Det blev så omdøbt til kagehesken, og hun skreg, da halsen blev skåret over (jeg skulle altså lige lege barn, bare en gang til, inden jeg runder det skarpe hjørne!)

Udover fødselsdagsgildet fik jeg også perleørestikker og en parfume af de gamle. Min Mor og jeg var i Matas om fredagen, og min Mor syntes vældig godt om SJP's parfume 'Lovely', så den købte hun til mig. Og den er rigtig god!

Det er skønt, at blive 30 - men jeg har altså stadigvæk et par dage endnu som 29-årig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med dagen for noget tid siden.
Af en som ikke bloggede så meget giver du pludselig en hel del lyd fra dig^^

Dejligt at se at du har det godt

Rikke sagde ...

Tillykke! :-D