onsdag den 17. august 2011

Undskyld at jeg lige flasher overkroppen...

Indlægget er redigeret.

Men det er altså for at understrege tingenes tilstand her på matriklen!

Torsdag den 4. august fandt jeg et meget underligt mærke på mit ene bryst, og jeg tænke 'åh nej, ikke en third nipple'. Jeg slog den hen og tænke, at det nok var min BH, som lavede numre med mig. Lørdag den 6., hvor jeg holdt fødselsdag hos de gamle, var det blevet større, og jeg spurgte Looney til råds vedr. denne mystiske cirkel. Mandag gik jeg til lægen, og lægen undrede sig også en hel del, men var rimelig sikker på, at det var ringorm. Så skrev jeg til alle, som jeg har været i kontakt med den seneste måned, og advarede dem mod ringorm.

I weekenden begyndte jeg at få knopper over det hele, og jeg tænkte 'er det normalt når man har ringorm?'. Måske var det en allergisk reaktion på fx. vaskemiddel? Jeg gik til læge, smed blusen og så gik der et lys op for min kære læge. "Nåh, du har da bare franske roser, og det der på brystet er den primære medaljon". Det er sgu da noget man har i haven! Franske roser...

Jeg googlede det, og det hedder Fransk Rosen - hurra for Google og Netdoktor - men helt ærlig, der kan gå 1-2 måneder inden det er forsvundet!!! Som om jeg gider se sådan ud de næste 2 måneder:

 Billedet er fjernet.

Jeg har udslet på begge arme, ryggen, lårene osv. og det klør! Men ærlig talt, så er jeg glad for, at det ikke er allergi, for det ville godt  nok gøre livet besværligt - forestiller jeg mig. Jeg må bare væbne mig med tålmodighed og leve noget tid sammen med mine "franske roser"....

Ingen kommentarer: