lørdag den 15. januar 2011

Hold nu kæft hvor er jeg ør i hovedet!

 Jeg brugte det meste af fredagen på, at pakke en masse tøj og andre ting, og jeg fik vist samlet en pæn slant oppakning.

 Det helt store spørgsmål var, om jeg nu også havde nok sko med!?





 Better var noget utryg, men situationen var også uvant for ham.

 Der var pakket godt op på sædet ved siden af mig - bagagerummet og traileren var fuldt til bristet punktet.

Og nu tænker du sikkert 'Hvor fanden skal du hen med så meget lort?!'. Well, sagen er den, at jeg er blevet kontaktet af en tandlæge, som meget gerne ville have mig som vikar - og da jobcenter ikke er det mest inspirerende sted at være, sagde jeg 'ja tak'. Det betyder dog, at Better og jeg må tage ophold hos min Mor og Bonusfar i et par uger. Det var deres bil og trailer, som var godt pakket med alle mine og Better's ting. Min Bonusfar var overbevist om, at der var mere oppakning til katten end til mig ;)

Better er ikke helt tryg ved situationen, for det er jo lidt skræmmende at komme et helt nyt sted hen, når man nu er vant til, at bo i en lille lejlighed. Men han skal nok falde til her. Lige nu sidder han i vindueskarmen på mit mikrobitte værelse, og holder et vågent øje med verdenen udenfor.

Jeg glæder mig rigtig meget til, at et helt nyt kapitel skal starte i mit liv - og jeg er endnu mere glad for, at Better kan være hos mig, for jeg ville slet ikke kunne overskue, at skulle være foruden ham i et par uger. Han er jo min lille trold. Jeg har rigtig mange overvejelser omkring min fremtid, men indtil videre er dette et lille skridt på vejen. Og jeg håber, at det fører til noget endnu større.

Lige nu er jeg faktisk pænt træt - og hvor er det underligt, at der er mennesker omkring mig hele tiden - men også hyggeligt. Brormand var her, da der var X-factor, og det var virkelig hyggeligt - det er slet ikke så svært for mig, at se de der pinlige auditions når der er andre omkring mig (jeg kiggede kun væk meget få gange). Det er snart sengetid for både Better og mig. Jeg er sikker på, at vi nok skal sove rigtig godt i nat begge to. Godnat derude i Blogland 'whereever you are'.

1 kommentar:

L sagde ...

Held og lykke med det hele! :D