fredag den 14. januar 2011

Prince Charming - you're beautiful!




Jeg er blevet skadet af, at se Fashion på DR K i går aftes! Jeg blev nemlig lidt smålun på Vivienne Westwoods autum/winter 2010/2011 'Prince Charming' kollektion, for der var virkelig mange detaljer, som bare var så smukke! Og hvis du er lidt forvirret nu, så vil jeg lige tilføje, at jeg ellers normalt syntes, at fashionshows er noget abstrakt miskmask af farver og mønstre i en meget dårlig kombination. Sådan var det ikke med Prince Charming i går.

Den brune/muldvarpefarvede kjole var jeg helt vild med - mest fordi at sko og strømperne bare passede så perfekt til den kjole. Den lilla/sorte kjole så jeg ikke til at begynde med - jeg kiggede kun på de skrigorange strømper, som var så grimme, at de var vildt fede! Og efter at have set billedet af strømperne og kjolen, så er jeg altså ret vild med netop det outfit. Den blå/hvide kjole/jakketing var overflødig, for jeg så kun på skoene! Rigtig mange af skoene var som Bedstemor Ands sko (fra Anders And tegneserien), men det så bare så fedt ud der på catwalken! Den røde kjole, på det sidste billede, er dog rædselsfuld - men jeg er meget betaget af strømperne, for de er altså shinny! Mine egne blå kyllingeben blegner jo totalt ved siden af disse. Jeg vil også have shinny blå ben!

Kan du se, at jeg er blevet alvorligt skadet af, at se fashion på DR K i går aftes?! Jeg er selv ret chokeret!

Ingen kommentarer: