onsdag den 26. januar 2011

'Personskade' af Elsebeth Egholm.


I går aftes blev jeg (endelig) færdig med bogen af Elsebeth Egholm, 'Personskade'. Bogen er en krimi, og det var faktisk lidt pudsigt, at læse en bog hvor handlingen foregår i Århus. Der var mange forskellige emner og individuelle personhistorier, som passede ganske godt sammen - dog sad jeg tilbage med en hel masse spørgsmål om både det ene og det andet - også efter, at krimigåden blev løst. Men det var en god bog, og der er heldigvis skrevet flere bøger om journalisten Dicte Svendsen. Rent fysisk så var det rart at bladre gennem en bog med fine, bløde sider (og spørg mig ikke hvorfor, for jeg har ellers aldrig siddet og mærket på siderne i en bog) men det gjorde altså denne bog så meget bedre!

I aften kaster jeg mig over den næste TVD bog. Total optur! 

Ingen kommentarer: