lørdag den 22. januar 2011

På forhånd undskyld for dette alt for selvfede indlæg!

Okay, dagen startede måske ikke særlig positivt, for jeg sov helt til klokken 11, og det var absolut ikke meningen at jeg ville sove længe, but apart from that, så har dagen i dag været noget nær fantastisk! Efter at have støvsuget matriklen (og der er altså pænt mange rum i min Mors hus), rengjort og ryddet op i køleskabet, fik jeg lyst til at løbe en tur. Jeg regnede ikke med, at jeg ville løbe særlig meget, men så kunne jeg da gå i stedet for. Jeg smækkede musik i ørerne, og så begav jeg mig ellers ud i det skønne vintervejr.

Jeg har indtegnet min rute efterfølgende, og jeg var faktisk overrasket over mig selv. Jeg gik den første kilomet, men så løb jeg også derefter og det blev faktisk til 2½ kilometer i alt. I begyndelsen følte jeg mig som en dum gås, der overhovedet ikke have styr på sine ben, men jeg fandt da en passende rytme undervejs. De røde streger, som jeg selv har indsat, viser overgangen fra gang til løb (ved 1 km mærket), og senere (efter 3 km mærket) fra løb til gang. Hele turen var på ca. 4 kilometer (3,91 km i følge Iforms ruteplaner), og jeg er altså vildt stolt af mig selv!

 Billedet her er taget umiddelbart efter, at jeg var hjemme igen efter løbeturen.
 




Da jeg have været i bad, og inhaleret et par kopper kaffe, kastede jeg mig over mine jeans, som altså synger på sidste vers. Min Mor var virkelig chokeret over, at jeg overhovedet kunne finde på, at gå med så slidt en røv. Jeg har, i følge min Mor, siddet røven ud af dem.... ;) Jeg har dog ikke smidt dem ud, da jeg vil forsøge, at lave et par shorts ud af dem, og så sy en masse lapper på bagdelen o.l. Jeg har fundet en stor pose med knapper i min Mors gemmer, og jeg overvejer om jeg kan bruge dem til min DIY shorts. I kommer helt sikkert til at følge processen. Indtil videre har jeg kun klippet buksebenene af, og så syet kanterne.

Selvom jeg har sovet længe, så har denne lørdag været hel fantastisk, og dagens indhold må egentlig gerne gentage sig imorgen. Det er skønt at have optur på! ;D

Ingen kommentarer: